نوشته شده توسط : محمّد معنوی
 روبرتو سوسا پس از عقد قرارداد داخلي با باشگاه پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت: خيلي خوشحالم به ايران و پرسپوليس آمدم، احساس خيلي خوبي از حضور در ايران دارم زيرا پيشنهاد بسيار مناسبي به من ارائه شد و از آنجا باشگاه پرسپوليس، باشگاه بزرگي است قبول کردم به اين تيم بپيوندم.  وي در مورد شناختش از پرسپوليس اضافه کرد: وقتي با پيشنهاد پرسپوليس مواجه شدم در مورد باشگاه تحقيق کردم. تمام تلاشم را به کار مي‌بندم که بالاترين کارايي را براي باشگاه به نمايش بگذارم.  هافبک جديد پرسپوليس در مورد اينکه اين باشگاه در چند سال گذشته در هافبک دفاعي مشکلاتي داشته است، افزود: من با تمام توان در پستي که بازي مي‌کنم، به ميدان مي‌روم و تلاش مضاعفي انجام مي‌دهم تا پرسپوليس از اين ناحيه دچار مشکل نشود.  سوسا در مورد اينکه فيزيک بدني‌اش به اين پست نمي‌خورد، اظهار داشت: ماکه‌له‌له و دونگا از نفرات مطرح اين پست هستند اما شايد فيزيک بدني مناسبي نداشتند. من هم هافبکي دونده هستم و در 90 دقيقه کم نمي‌آورم، همه فضاها را مي پوشانم و تلاش مي‌کنم تيم به مشکل نخورد.  وي در مورد اينکه با چه پيراهني در مسابقات فصل آينده به ميدان مي‌رود، تصريح کرد: من به شماره 8 علاقه خاصي دارم اما اين پيراهن متعلق به يکي از برترين بازيکنان پرسپوليس است. شماره 5 را هم دوست دارم که انگار به بازيکن ديگري داده شده است، به همين دليل شايد شماره 85 را پوشيدم. البته اگه اجازه ندهند، شماره ديگري را برتن خواهم کرد.  سوسا در پايان در مورد اينکه شباهت چهر‌ه‌اي با دکو هافبک پيشين تيم ملي پرتغال دارد، گفت: خيلي‌ها به من اين مسئله را مي‌گويند و شما نخستين نفر نيستيد اما من روبرتو سوسا و مانند خودم بازي مي‌کنم.


:: بازدید از این مطلب : 287
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: